19.25

Är klockan denna onsdagkväll och mina finaste sover redan, Krille är ute och byter jhullager på bilen och
här sitter jag. Blir lätt så på kvällen när jag jobbat och allt blir tyst och lugnt i huset. Då hamnar jag i soffan med datorn =)
Den här veckan och slutet på förra veckan har varit sanslöst tung på alla sätt på jobbet. Usch och fy så mkt energi den tagit, och negativ sådan. Inte bra, men så är det. Jag är av den kalibern att jag vill att det mesta ska gå rätt till på jobbet och det har det inte gjort senaste tiden och då är jag den som säger stopp. I och med det så får jag också lägga ganska mycket energi på det.
Jag fullkomligt hatar orättvisa och fulspel, det går inte hem hos mig och då säger jag det med. Jag kan bara inte låta saker och ting rinna mellan fingrarna, till mångas förtret men det är bara att gilla läget. Sån är jag, oavsett om du gillar det eller inte liksom.
Och allt det här gör vi (jag har inte varit helt själv men nämner inga andra namn) ju helt enkelt för att vi tycker så förbannat mycket om våra jobb och vill inget hellre än att det fortsätter så.
Det är överlag mycket mer positiv energi innanför dörrarna än negativ. Är bara nu en period det varit annat.
Men redan idag kändes det lite bättre, har fått mailsvar som jag gillar och gör att jag får lite kraft igen.
Och nu är jag ju ledig imorgon och kan koppla bort jobbet helt och samla ny bra energi =)

På hemmaplan är det som vanligt väldigt bra, lite bättre t om! Krille har gjort badrummet helt klart för mattläggning! Det gillas så jäkla mycket. Den 20e kommer mattläggaren och drar igång, najjs.
Sen är det dagar bara innan vi kan inviga vårt NYA badrum!
När det är klart kan Krille fortsätta med bygget i resten av huset. Det är badrumemt som stoppat upp nu.
Jag gillar!

Nu ska jag softa vidare i soffan,
Kram på er

Kommentarer
Postat av: mami

jag håller med dig till fullo!

det har varit för mycket negativ energi nu!

men vi har varandra!



tjofittiball på dåliga personer!



kram

2010-05-13 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0