Semestertider it is!

Skönt är bara förnamnet! Välbehövligt efter ett intensivt år på många sätt. Jag och. barnen ska vara lediga i 4 veckor, helt utan planer. Bara slappa och göra det vi vill. Krille kommer jobba antagligen hela sommaren så han får vi vara med på helgerna. Det funkar det med... det måste funka helt enkelt.
Första dagen på semestern, idag, har vi verkligen slappat. Vi sov middag alla 3 i 2 timmar t ex. Det händer inte ofta, hoppas på många sådana kommande veckor =) Sen åt vi lunch och åkte till stan och käkade mjukglass till efterrätt, mums.
Hemma så har tjejerna fått en pool som vi ställt på altanen, det gillas såklart.
Imorgon tänkte jag att vi ska åka iväg och bada om det är väder, vet inte riktigt vart vi ska åka bara. Finns några ställen att välja på. Det löser sig.
Nu ska jag gå ner och ta hand om tvätten och ta mig en dusch.

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0