Nytt år!

Dags att skriva en rad känns det som.
Tiden bara rinner iväg med familj och jobb och bloggen blir lidande =( Måste strukturera mig bättre f rom nu.
1a Januari 2010, lite knepigt att skriva 2010.. Jul och nyår har förflutit lugnt hos oss. Julen firade vi endast på hemmaplan med barnens morföräldrar och deras farbröder m tillhörande sambo till den ena. Vi åt god mat och umgicks och tomten kom också med massa fina paket.
Nyårsaftonen firade vi helt ensamma med barnen, vi åt middag på Max (=)) enligt Jasmines önskan och vi va i B-näs och handlade. Kvällen tog vi en runda in till stan o kollade på några raketer sen på 12-slaget stog vi allihopa hemma i fönstren och tittade, Inget barn kan sova i det lätet kan jag lova! Men det positiva va ju att vi sov allihopa till kl nästan va 10 idag! Wow.

Nu går denna ledighet mot sitt slut och snart är det jobbdags igen, inget som känns jobbigt precis. Snarareroligt, det är sällan man har tråkigt där!

Nu ska jag prata lite med min stora tjej innan hon ska hoppa i säng, den lilla sover redan

Kram på er o gott 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0