Hej hej Hallå!

Nu va det ett tag sen igen. Har inte haft den där riktiga skrivlusten på ett tag igen.
Men en resumé ska jag väl få ihop nu.
Jag jobbar på, som vanligt, det är lika spännande som alltid och händer mkt vecka för vecka.
Nu har det varit en heltisk period som börjar gå mot sitt slut, skönt!
På hemmafronten är det lika hektiskt som vanligt =) Fullt ös på barnen , tack och lov.
Livia har haft 2 perioder med feber nu igen på kort tid. Förkylning resulterade det i nu sist. Idag har hon varit feberfri och hoppas verkligen den håller sig borta nu. Länge. Är jättejobbigt för henne när hon får feber för den blir så hög och hon blir helt slut stackarn. Så det blir en del vabbande från jobbet nu, lite ovanligt för mig som aldrig behövt vaba eftersom krille varit föräldrarledig mest. Men det gör mig ingenting heller, inget går före mina barn! Såklart. Blir bara jag som får det lite stressigare på jobbet men det tar jag bara barnen är friska =)

Snart är det ju sommar igen och då brukar det vara friskperiod.

Denna helg som är nu har hitills varit jättebra, idag va vi och tittade på skotercross med flickorna, Livia tyckte det va jättekul med alla skotrar och Jasmine tyckte det va kul med allt folk =) Dom är olika.. haha.
Det va iallafall skönt att få vara ute,
Sen på eftermiddagen bakade jag och jasmine bullar, uppskattat!
Nu sover mina älsklingar och jag sitter här och lyssnar på musik och ska snart göra dom sällskap, det börjar bli dags nu.


Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0