Gravid??

Nu blev du nyfiken va? Ska hålla dig på halster ett tag till.... =)
Skoja bara.
Grejjen är att jag har mkt barnsaker, så om du är intresserad av något så får du köpa av mig om du vill.
Jag har bebis/barnkläder i mängder, allt från stl 44 till 98 (Flickkläder) Även ytterkläder, vinter och sommar.
Allt är såklart helt och rent och mycket är helt oanvänt.
Jag har bärsele, mobil till säng, leksaker och mkt mkt mer.
Är du intresserad kan du skicka ett mail till mig på: [email protected]

Annars så är det prima, fredag och allt! Blev bjuden av sanbon och Jasmine på suuupergoda smörgåspizzor ikväll, nam =) Jasmine ville ha grillkrydda på sin, sen ville hon inte ha den..?? Haha, mamman åt upp den och höll med om att det smakade sådär.

Nu sover mina 2 underbara barn och vi sitter i soffan med en varsin kopp kaffe och jäser.

Fortsätter med det tror jag tills John Blund kommer.

Ha en bra helg.

//Migochmitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0