Meeen tjena!!

Hoppas allt är bra med dig! Här är det iallafall ok.. Min lilla tjej har feber igen så vi håller oss hemma från jobb o dagis. Även Jasmine fick vara hemma idag då jag inte hade nån bil att köra henne i, det stog 2st på gården och ingen funkade. Blir man matt eller??
Men nu så, nu funkar en igen poch det trasiga är historia för den här gången.
Imorgon kör jag Jasmine igen och jag och Livia åker hem igen. Jasmine gillar verkligen inte att vara hemma när hon inte är sjuk, det krävdes en hel del övertalning från min sida imorse och mycket pyssellovande!
Jag har jobbat en stund på e/kvällen idag, gick bra. Men attans vad tiden går fort när man jobbar en kortis bara och ändå ska hinna med lika mkt som på en fulldag.

Nu har jag sjunkit ner i soffan, flickorna sover o Krille är inte hemma.
Jag tror jag blir kvar här o myser en stund för mig själv.

Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Jessica!



Fin blogg du har och kul att läsa..känner igen mig mycket i det vardagliga, som tex bilar i detta inlägg...suck :)



Kram på dig

2010-02-11 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0