Sen lördagkväll o lite annat

Hej du fina!
Det är så kändisarna börjar varje inlägg i sina bloggar, alltså VARJE inlägg. Jag tycker inte om det. Så är det bara, jag fattar inte vad det ska göra för mig som läser? Att varje gång mötas av detta patetiska.
Usch, jag börjar om.

Det är sen lördagkväll och här sitter jag. Det hör inte till vanligheten men idag är våra barn hos sin morfar och kommer inte hem förrän imorgon. Då kan jag ta mig lite sen tid att sitta uppe, tycker du inte?
Men om jag ska vara ärlig så är jag så trött att jag snart somnar med fingrarna på tangenterna men jag ska försöka göra inlägget klart innan... Ha överseende.
Jag o Krille har fördrivit dagen med att hälsa på min sysyter, va jättetrevligt och fint kök får dom =)
Sen slöade vi mest på eftermiddagen och va till Krilles föräldrar och grillade, gud så gott det va!!
Det va där tröttheten slog till och den sitter i. Vi bestämde oss för att vi tar det lugnt resten av kvällen och donar hemma, så jag har skurat kaklet som Krille kaklat i nya badrummet och han gjorde nytt avlopp (fräscht) i källaren.
In till stan och köpte snus och kattmat för katterna hade slut på mat och kunde absolut inte vänta till imorgon när affären öppnar, nej nej. NU skulle matjäveln serveras. Ja ja ja. Vi åker, LUGNA MÄ.
Nu har dom fått maten serverad, och hur många va då hungriga tror du??? 1 av 2. Men skit´it då.
Jag kommer ALDRIG mer köpa mat åt er bara för att NI vill det, ha! Hämden är ljuv...

Imorgon när barnen komer hem så har vi bestämt att det ska vara sol och vindstilla så vi kan vara ute, sådeså väderguden nu vet du det.

Har du förresten sett va fin min blogg är nu? Snälla Amanda har hjälpt mig att piffa till den, blev jättebra! Tack Amanda! (Igen)
Nu äre roligare att skriva inlägg när den är mer personlig.

Go´natt påre

Kram


Men men nu ska jag lägga mig, orkar inget mer och ont i huvudet har jag också. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0