Fullt upp!

Det är det. Jobb, jobb hela dagarna, varje dag hela veckan. Äntligen hemma igen hos mina finaste, det är heelt fantastiskt att komma hem till som högt säger Maaaammmaaa!! Också får man en jättekram och en resumé av dagen dom haft. Vi har varit ute, grävt i sandlådan, cyklat, hjälpt pappa med massa saker mm mm mm
Inte nå avundsjuk blir jag heller, vaddå jag har ju det så bra inomhus 9 timmar om dagen, oavsett hur varmt det är ute och hur mycket solen än skiner! Äsch, man får vara glad att man har ett jobb. Ville jag vara ute skulle jag väl sökt ett sådant jobb ellerhur??
Men det där med att få vara hela dagarna med barnen, det blir jag avis på.
Även när dom är på dagis blir jag avis. Så äre.
När barnen somnat för kvällen är det ingen rast och ro då heller, då har jag fejjan och alla bloggar att läsa igenom. Och det tar sin tid.. jag ska kommentera, skriva i loggen, uppdatera mm mm
Är det undra på att man känner av stress ibland? På väg rätt in i väggen liksom. Nej, nu har jag bestämt mig, jag måste lugna ner mig. Så det är nu planerat att införas så snart Fejjan läggs ner, bloggarna blir förnjudna och när regeringen sätter ett arbetsförbud för friska människor. Det sistnämda lär väl hända först...
Så får det bli.
Snart är det semester från jobbet, i 5 hela veckor =) Det kommer behövas, men som vanligt kommer jag bli rastlös och längta dit. Jag vet precis hur jag funkar på det planet.

äh, nu ska jag kolla på tv och läsa lite fler bloggar.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0