Dagen

Wow, idag har det varit en dag med lite drag i minst sagt =) Allvar och galenskaper i en gemensam kompott. Vissa chockade mer än andra och blev tagna för att vara någon helt annan än den personen är! Visste inte vart jag skulle ta vägen för att inte skämma ut mig totalt och asgarva!
Andra chockade många på helt annat sätt och det va nog välbehövligt.
Ja, summan är att idag blev mycket sagt och många bomber utlösta. Som ett åskväder, svart och mulet länge sen drar det över ett rejält oväder också klarnar det upp igen! Kanske.. =)
Well, på vägen hem fick jag fortsätta mitt ledarskap med frågeteknik. Suck. Kanske blev nåt bra av det med? Hoppas det.
Väl hemma är det iallafall helt jobbfritt, då får man vara på den nivå där man ibland trivs allra bäst, nämligen på en 4årings och en 2årings nivå =) Älskért!!
Va ute lite med barnen sen duschade vi och nu hux flux sover båda 2...? HUr gick det till? Ja säg det.
Jaha, dags att lägga om taktik.. vad ska jag nu göra då? hmm... gå ut och kolla lite i trädgården tror jag. Krille är och hjälper en kompis med nån bil eller hur det va. 
Imorgon börjar han jobba igen, så nu drar långveckorna igång på allvar för både mig och barnen. Ja för han själv med men han bryr sig inte lika mycket som vi! Han jobbar 7.00-19.00 så det blir långa dagar och jag måste lämna barnen på morgonen och hämta dom sent på em när jag slutar, tur att det går att använda flextid ibland =)
Imorgon jobbar jag också kväll så då ska farmor hämta barnen, kanon det. Tack Britt!

Jaja, nog om detta. 
Ut va det jag skulle gå.

Tjing. 


Kommentarer
Postat av: An1

jaa förstår inte varför vissa öppnar munnen först och tänker sedan... ;) Jag tycker iaf man presenterar sig först jag och gör man inte det så kan man tas för någon annan än den man är... Ha ha. Spännande dagar har vi, helt klart.

2010-05-18 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0