Tiden går fort när man har roligt

Va ett tag sen jag uppdaterade dig med mitt liv.
Det rullar på, du kan vara lugn. Badrummet har fått matta och tapet, skööönt. Nu äre rör kvar som är inhandlade men inte ditsatta. Snart det med. Jag har köpt ny turbo till min bil, den är ditsatt. Nästan. Snart klart det med.
Vi har fått hem en container så vi kan rensa på gården. Bra. Den är nästan full. Snart klart det också.
Det är mycket nästan klart nu känner jag. Men det blir så, all tid finns inte. Vi jobbar båda och Krille jobbar ju 12timmars varje dag så vi får ta det i lugn takt för att inte bryta ihop totalt av utmattning.
Just nu känner jag att det är nära, jag har jobbat 6 dagar denna vecka och det tär på krafterna. Dessutom har veckan varit riktigt körig då vi rullat ut ett nytt kundsystem b la på jobbet. Det tar mycket tid och kraft.
Så jag kände idag när jag kom hem vad trött jag verkligen är, hade noll tålamod och det resulterar i vilda barn... ingen bra kombination. Vi blev oense några gånger kan man väl säga. Fan, jag hatar verkligen det. Och blir så arg på mig själv för att jag är trött. FAN.
Men det blir en tidig kväll ikväll så jag har bättre humör och tålamod imorgon.
Krille åkte imorse till Karlstad, hjälper sin lillebror som flyttar ner idag. Han lär ju vara pigg imorgon.. inte.
Jag har bestämt att jag och barnen försöker vara ute så mkt som möjligt så han får sova så länge han vill, han kommer nog inte hem förrän sent inatt.
Så nu håller vi tummarna för att det är fint väder imorgon!
Lite annat kul har jag sysslat med veckan sopm gått också men det håller jag tyst om ett tag till.. jag hoppas iallafall nu. Efter slutet av denna vecka så gör jag faktiskt det. Jag har bestämt mig. Så får det bli.
Nu ska jag kolla lite på tv.

Hare bra!!

Kommentarer
Postat av: sis

jag förstår dig att du hoppas,

vet att det kommer att gå bra!



kram bästa sis <3

2010-06-20 @ 13:38:48
URL: http://www.blingbling.dinstudio.se
Postat av: Andrea

Du är en supermorsa Jessica! :)

KRAM

2010-07-13 @ 11:31:20
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0