Ledig dag och kallt!

Idag visar termotemern på -26 grader, inte sådär jätteskönt alltså.
Synd när vi är lediga idag jag och flickorna. Krille jobbar idag men är ledig på fredag istöället så flickorna får två lediga dagar denna vecka, perfekt! Det har varit mycket ledigt nu ett tag och jag tycker det är skönt att komma tillbaka till rutiner mm. Livia sover mycket bättre på nätterna när hon är på dagis på dagarna än när hon är hemma mycket t ex. Sen säger an väl iof aldrig nej till ledighet heller =) I år blir d mindre ledigt runt storhelger eftersom dom infaller på helger. Bra år för arbetsgivarna mao =)

Nu sitter vi här och leker med lera och bakar tårtor, senare blir det väl lite målning tänker jag. Vi får roa oss inne så gott det går när vi inte kan vara ute.

Jasmine har ju också slutat med napp, det måste jag ju skriva! Det är stort det, men det går jättebra. Hon sålde dom till tomten på julaftonen för en tjuga! Lite jobbigt va det första natten men sen har det gått jättebra!
Stora tjejen.
Nästa ju är det Livia som ska sälja sina, får se då hur det går.
 
Nej nu ska jag ägna mig åt det vesäntliga!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0