Söndag 11.55

Den här helgen har runniot iväg snabbt, igår va vi borta en stor del av dagen. Vi handlade och donade. På em kom morfar´n och Tobbe och lilla Freja och hälsade på. Jättekul!
Idag är det en slödag i familjen, vi softar mest idag. Laddar inför ny vecka imorgon.
Jasmine vill ringa en kompis, det ska hon få göra efter lunchen så kanske dom kan leka en stund.
Flickorna är förkylda igen, jag hoppas och ber att det stannar där och inte blir feber och så.
Jag är så trött på allt som har med vinter att göra nu, barnen är ju sjuka heeela tiden. Suck.
Nej tacka vet jag sommaren! Snart så =)
Nu ska jag leka lite med Jasmine medans Livia sover middag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-03 @ 00:09:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0