Jiiippiiee!!

Det SNÖAR ute! Har ni sett? Heeelt fantastikst. **Ironin haglar** kan man bli mer trött på det här med snö än så här? Varför hör ingen sär uppe min bön? DET RÄCKER FÖRHELVEEETE!!
Jaja, nu så. Annars är det ganska som vanligt, vi jobbar och står i och barnen är på förskolan.
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Det händer inte så mycket mer liksom.
På jobbet är det stundvis stressigt, stundvis lugnt men det svänger fort mellan dessa stunder. Och ja, det är lika kul fortfarande =) Jag trivs kanon!
K går utb nu och har varit till E-tuna idag och kört sitt drömfordon, väghyvel =) Nu är han nöjd!
Det är det han vill i framtida arbetskarriären. Kul för honom, han har pratat om det i flera år. Så jag hoppas han kommer dit!

Nu ska jag ta mig en dusch och tvätta lite, sen blir det fika och kväller.

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0