Inge kul

Ska meddela att det här inlägget kommer inte innehålla särskilt mycket positivitet, så du vet om du ska chilla vidare.
Det är 100 000 000 meter snö ute och det fortsätter vräka ner. Sjukt. Taket på huset är täckt av 95% av den massan. Sjukt. Krille ska dit upp i helgen och få 70% ner på marken. Ännu sjukare.
Jag har tyckt att bromsarna på bilen varit sådär ett tag, men vafan även den orkar ju inte med snön så jag tänkte att det löser sig. Dom funkar ju bra ibland. Till idag. Skulle svänga in på vägen hemma och det gick bra, skulle svänga in på gården. Det gick bra att svänga men inte stanna. No broms at all. Bromsslang trasig.
Duschar med Jasmine, ska stänga av vattnet och samtidigt ta upp en sak till henne. Slår panna rakt i kranen. Blir vansinnig och slår knytnäven i duschväggen. Bula i pannan och blå på knogen.
Pratar i telefon med nära och blir osams.

Annars en toppenbra dag/kväll!

Nu ska jag lista ut hur jag fraktar mig och barnen till dagis och jobb imornbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0