Nu äre Påsk!

Långfredag, den har inte gjort skäl för sitt namn idag tycker jag. Hos oss har den gått fort. Säkert p ga att jag fick sovmorgon (eller tog) imorse för att det va en väldigt ledsen Livia hela natten, till synes utan anledning. Då. Hon har haft feber idag så antagligen va det det hon kände på sig, att det inte va riktigt som det skulle. Jag tog temp på henne inatt men då hade hon ingen feber så vi satt i soffa, åt lite välling, tittade ut mm mm mm men det va inte mycket som dög =)
Hon somnade väl till vid 3 och när kl va 6 va hon pigg och ville upp! Men det ville inte mamman.. Så Krille gick upp med barnen och jag sov till halv 10.
Sen rann förmiddagen iväg, vi åt lunch och mös mest. Va iväg och handlade på eftermiddagen och sen tog jag och Jasmine oss en utesväng med en superskön promenad.
Nu sover lillskruttan och jag hoppas innerligt att hon får sova skönt inatt.
Jasmine sitter här med mig och kollar på tv  och leker med sina nya hästar, hon ska snart också göra kväller.
Pyjamas är på, tänderna borstade så det är bara att lägga sig kvar. Då ska jag ta en dusch och ordna med tvätten.

Imorogn ska vi färga ägg och äta påsklunch, blir smaskens det!

Nej nu surfar jag vidare. (Läs: Tillbaka till facebook)

See U!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0