Nu vare nyan vecka igen!

Förra helgen avslutad och 80talsfesten med jobbet likaså. Det blev en bra fest som verkade uppskattad.
Vi va många till bords, ca 80st och det bjöds på mat, underhållning och skoj.
Alla va riktigt på gång och det blev en kul kväll, alla hade tagit temat på största allvar och alla va... snygga... så det förslog! Mkt starka färger och tights =)
Dagen efter med städning tog väl inte på lika stort allvar av alla men vi va några tappra som tog oss igenom det med.
Det va en del att städa såklart, men kl 16 va vi klara med det också. Då fick man vila på riktigt och umgås med mina älskade och ladda inför måndagen.
Idag va det en fartfylld dag på jobbet, det är månadsslut och en hel del att göra men jag tror jag är i fas till deadline kl 9 imorgon.
Och jag jobbar bara till 13.30 imorgon för sen är det dags för vaccinering av familjen. Jag fick min i förra veckan så jag är klar.
Resten av veckan är lite oplanerad så det tar vi som det kommer.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp snart igen.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0