Sjukstuga!

Är hemma med Livia idag som hade hög feber inatt. Bättre idag, hoppas det håller i sig.
Krille jobbar till kl 14.00 idag och Jasmine är på dagis. Hon skulle verkligen inte vara hemma med oss idag, hon skulle göra klart sin pärlplatta =)
På em när mannen är hemma igen ska jag åka in på Volvo med bilen och se om dom ska laga skadan jag fick för någon dag sedan när jag blv påbackad. Hoppas det.
Sen åker jag till jobbet och får lite gjort där med, det blir abrupt när man plötsligt är hemma en dag.
Imorgon får  vi se hur det blir, beroende på min tjej om hon är frisk eller inte annars tar vi en hemmadag till.
Nu sover hon en stund och jag väntar på att hon vaknar så vi kan äta lite mat, börjar bli lunchdags.
Sitter och slötittar på tv:n, vad mkt skit det är på mornar/förmiddagar! Och det finns folk som inte är annat än hemma och sitter och ser på det hela dagarna också... skrämmande. Bara det måste man bli psykiskt dålig av haha. Och dom som är sjukskrivna måste ju bli ännu sjukare av att inte ha annat att göra...
Jag tror inte det finns en enda människa som mår bra av att inte ha något aktivt att syssla med varje dag, tex ett jobb. Det finns nog inte många som är så sjuka så dom inte kan göra det minsta några timmar varje dag. Då skulle dom ju vara sängliggande, även hemma ellerhur??
(Nu räknar jag inte in människor som är VÄLDIGT sjuka i tex cancer och liknande) Jag tänker på människor som är "vanligt" sjuka och sjukskrivna. Kommer säkert få många på mig nu men det är tur att man får tycka som man vill =)

Nej jag tar och stänger av tv:n och lagar lite mat istället.

Tjjing på er!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0